Pe Autostrada Soarelui, kilometrul 15, un investitor urmeaza sa construiasca o benzinarie si un hotel, dar si o cladire pentru birouri chiar langa autostrada. Fara sa mai astepte ajutorul autoritatilor, compania a cerut aprobare si a investit aproape 3 milioane de euro intr-o cale de acces pe care sa o foloseasca si comunele din jur.

Desi exista bani pentru acest proiect, lucrarile la accesul pe Autostrada Soarelui au fost oprite. Motivul, autoritatile au cerut alte avize decat au solicitat initial.

Pe cei aproape 60 de kilometri, cati are A3 de la centura Bucurestiului pana la Ploiesti, a fost dat oficial in exploatare doar o cale de acces, la Snagov. La un altul, de langa Moara Vlasiei, nici nu se lucreaza. In schimb, autoritatile au construit mai multe iesiri de urgenta, care, teoretic, trebuie folosite de ambulanta, pompieri si politie.

Locuitorii comunei Gruiu au gasit o solutie rapida la problema accesului pe autostrada Bucuresti Ploiesti. Au dat la o parte bariera, iar acum soferii intra in si ies fara probleme de pe soseaua de viteza.

Sa vedem cum stau lucrurile si pe cea mai noua autostrada din Romania: Deva - Orastie. Desi exista, din cauza lipsei semnalizarii, iesirile de aici mai mult ii incurca pe cei care vor sa ajunga la Hunedoara.

Reporterii Pro Tv au solicitat Companiei Nationale Drumuri sa le spuna de ce nu se lucreaza la iesirile de pe autostrada Bucuresti Ploiesti si cine a fost sanctionat pentru lipsa lor. Institutia le-a raspuns ca:

"Lucrarile au fost suspendate din cauza lipsei alocatiei bugetare. In ceea ce priveste sanctiunile aplicate, mentionam ca nu a fost cazul".