Transee din metru in metru, asa se prezinta Capitala. Gropile se extind la gurile de canalizare, printre sinele de tramvai, sau pe strazile asfaltate asta toamna.

Edilii fac ce pot, adica recensamantul gropilor - in 100 de bulevarde mari, in intretinere la sase firme, toate, fara exceptie, au cel putin cate un crater. Drumarii au aflat ca orasul are in total cam trei kilometri patrati de sparturi ce trebuie remediate urgent.

Primarul Sorin Oprescu da asigurari ca "marea asfaltare" in Capitala incepe chiar din aceasta seara. "Se va incepe cu arterele unde gropile au un grad de pericol ridicat, care fac aproape imposibila circulatia. M-am asigurat ca se va lucra 24 de ore din 24, urmand ca arterele cu prima urgenta sa fie remediate in cateva zile", a spus Oprescu, citat de Mediafax.

Primarul general a dat ca exemplu de artere unde gropile fac aproape imposibila circulatia Bulevardul Iuliu Maniu, intersectia de la Razoare si Soseaua Antiaeriana.

Gropile au devenit o reala problema si pentru ca in zona lor, pe jos s-a format un strat urias de criblura. Toate aceste pietricele ajung tot sub rotile masinilor, si ajung sa le avarieze.

Parbrizele crapate, farurile ciobite, si vopseaua sarita, concureaza in topul pagubelor, cu distrugerile la suspensie.
Aceeasi situatie se intalneste si in Arges - la iesirile dinspre Pitesti spre Brasov si Ramnicu-Valcea, e brazda in asfalt. Sunt drumuri europene care ne fac de rusine.

"Demult nu mai prezinta siguranta pentru traficul rutier, demult politia rutiera facut nenumarate adrese catre cei abilitati pentru remedierea lor. Ni s-a comunicat raspuns ca nu sunt fonduri alocate", spune Dan Ungureanu.

Acesta este raspunsul oficial al Companiei Nationale de Drumuri, care anunta ca a cheltuit prea mult cu deszapezirea si n-au mai ramas bani pentru plombari.