Initial, TAROM anuntase ca nu poate zbura pe timp de iarna pe aeroportul din Suceava, din cauza infrastructurii nesigure. Intre timp, reprezentantii companiei spun ca problemele au fost rezvolate. TAROM isi mentine, insa, decizia de a anula cursele din Bucuresti spre Sibiu si Targu-Mures, dar va pastra ruta Sibiu-Munchen.

Conducerea TAROM vrea sa anuleze, incepand cu aceasta iarna, o treime din cursele interne, pentru ca zborurile nu mai sunt profitabile, potrivit reprezentantilor companiei. Premierul, care ocupa in aceasta perioada si functia de ministru interimar al Transporturilor, nu este insa de acord cu strategia.

In acest moment, TAROM opereaza noua curse interne. Toate leaga Bucurestiul de alte orase ale tarii. Preturile biletelor interne reprezinta cel mai mare inamic al companiei aeriene. Un zbor dus-intors Bucuresti - Sibiu costa 120 euro si dureaza o ora. Drumul cu trenul sau cu masina dureaza de 4-5 ori mai mult, insa costa de 2-3 ori mai putin. Decat sa cumpere 3 bilete de avion, multe familii prefera sa piarda o jumatate de zi pana la Suceava sau Targu-Mures, mai ales ca drumul cu masina costa la fel, indiferent de numarul de calatori.

Momentan, situatia de la TAROM este incerta. Compania are doi sefi cu strategii total opuse. Directorul executiv roman vrea sa vanda cele doua Airbus-uri A310, singurele avioane ale companiei capabile sa zboare peste ocean, in timp ce managerul privat vrea sa le pastreze si sa deschida o cursa spre Beijing. Diferentele de opinie au mers intr-atat de departe, incat unul dintre sefi a publicat in premiera pe site-ul companiei declaratiile de avere ale angajatilor TAROM, iar celalalt le-a sters cateva zile mai tarziu.