Georgescu, angajat al Tarom din anul 1979, o inlocuieste pe Gabriela Bordea, numita la conducerea companiei in aprilie 2011.

De-a lungul carierei, Georgescu a ocupat diverse functii in majoritatea sectoarelor Directiei de Marketing și Vanzari, se arata intr-un comunicat transmis de Tarom.

Intre anii 1979 și 1988, el a activat in cadrul Serviciului Chartere Tarom, iar apoi a fost reprezentantul companiei la Lisabona (1988), Milano (1991-1994) si Roma (1994-2003).

Dupa ce in perioada 2007-2009 a ocupat pozitia de director de marketing si vanzari, Georgescu a revenit la Roma, unde a fost reprezntantul companiei pana in prezent.

Tarom, cel mai mare jucator de pe piata locala dupa cifra de afaceri, a adunat in ultimii patru ani pierderi totale de 834 de milioane de lei (181 mil. euro), aproape un sfert din cifra totala de afaceri.

Compania este detinuta de stat, prin Ministerul Transporturilor. Un document al Ministerului Finantelor arata ca vanzarea a 20% din actiunile Tarom pe piata de capital in acest an, operatiune convenita cu FMI, este susceptibila de a nu fi realizata din cauza lipsei de interes a investitorilor in contextul crizei economice actuale.