"Nu sunt multumit ca centura nu este finalizata, putea fi realizata cu 10 ani in urma, dar lucrarile la capetele de centura vor continua in 2011 si 2012, fiind de o prioritate majora", a spus Boc, citat de Mediafax.

Tronsonul de 20 de kilometri redat miercuri circulatiei a fost modernizat, lucrarile vizand largirea soselei de la doua la patru benzi. Proiectul nu a fost finalizat integral, pentru perioada urmatoare fiind programate lucrari de finisaj, cum ar fi montarea despartitoarelor de sens, precum si podul hobanat de la Otopeni.

Premierul a insistat din nou ca actualul Guvern a reusit sa finalizeze 116 kilometri de autostrada in 2009 si 2010, alaturi de reabilitarea a 620 kilometri de drumuri nationale.

"Celor care intreaba ce masuri anticriza a luat Guvernul, le raspund: investitia publica in infrastructura este cea mai importanta masura", a adaugat Boc.

Investitia in modernizarea tronsonului inaugurat miercuri a fost de 79,88 milioane euro, fara TVA, finantarea fiind asigurata integral de la bugetul de stat.

Centura de nord a Capitalei face legatura intre DN1 Bucuresti-Ploiesti, Autostrada Bucuresti-Pitesti si Autostrada Soarelui.