Astfel, CFR SA a finalizat lucrarile pe firul doi al sectiunilor Branesti - Fundulea (12,2 km), Fundulea - Sarulesti (11,6 km), Dor Marunt - Dragos Voda (18,3 km) si Perisoru - Jegalia (6,3 km).

"O data cu finalizarea lucrarilor de reabilitare pe cele patru sectiuni de cale ferata, durata calatoriei a patru trenuri Rapide (R 983, R 985 Bucuresti Nord - Constanta si R 982, R 984 Constanta - Bucuresti Nord) va fi de aproximativ de 2 ore si 50 de minute, incepand din 17 iunie, cu o ora mai putin, comparativ cu luna iunie a anului trecut", se arata imtr-un comunicat al companiei.

In prezent, lucrarile de modernizare continua pe sectiunile Sarulesti-Lehliu-Dor Marunt si Dragos Voda-Ciulnita-Perisoru, unde circulatia trenurilor se va desfasura doar pe un singur fir.

Pe relatia Bucuresti-Constanta circula sapte trenuri tip rapid.

La finele lunii mai, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a vizitat santierul de modernizare a liniei Bucuresti-Constanta si a fost nemultumit de stadiul lucrarilor pe tronsonul Fundulea-Fetesti.

"Rusine constructorilor! Atat va spun si in rest nu mai comentez. Este jenant ca sa stea secretarul general (al Ministerului Transporturilor, Gheorghe Dobre, n.r.) sa vada unde se poate gasi piatra sparta si apoi vine Astaldi si iti rade in nas ca «nu avem piatra si nu avem de unde sa aducem». Este vraiste si haos pe tronson", a spus ministrul.

Constructorul a afisat pe tabelul tehnic al lucrarii ca termen de finalizare data de 30 septembrie, insa Boagiu i-a cerut ca termenul sa fie 15 iulie.