Mercedes încă urmăreşte să-şi îndeplinească obiectivul de reducere la 100 g/km a emisiilor de dioxid de carbon.

"Nu pot garanta că ne vom conforma. Obiectivul nostru este să ne conformăm, dar nu este sub controlul nostru fiecare parametru", a explicat şeful Daimler.

Întrebat dacă Mercedes va reduce preţurile la vehiculele electrificate pentru a îndeplini obiectivele privind dioxidul de carbon, Zetsche a răspuns că protejarea brandului va fi pusă în balanţă atunci când se va putea face comparaţie între costul îndeplinirii reglementărilor şi valoarea amenzilor.

"Nu este o problemă pur economică, ar putea afecta şi reputaţia", a apreciat Dieter Zetsche.

Mercedes-Benz şi-a păstrat în 2017 titlul de cel mai mare producător mondial de automobile de lux, graţie unui nou record de vânzări pentru al şaptelea an la rând. Mercedes a vândut anul trecut 2,29 milioane de vehicule, cu 9,9% mai multe decât în 2016, datorită succesului modelelor sale 4x4 citadine şi al celei mai recente versiuni a berlinei Classe E.

Rivala Bayerische Motoren Werke (BMW) a raportat o creştere a livrărilor în 2017 de 4,2%, la 2,09 milioane de autoturisme.

În România, Daimler are două unităţi de producţie, în Cugir şi Sebeş.