Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, a lansat pe piaţa locală Asahi Super Dry, cea mai bine vândută bere japoneză la nivel global.

Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piaţa românească sub licenţa care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium, potrivit unui comunicat al companiei.

“În 1987, când s-a lansat în Japonia, a produs o revelaţie în categoria de bere datorită gustului unic şi mai ales datorită faptului că era uşor de băut şi se putea savura lângă orice tip de mâncare, chiar peşte sau fructe de mare, specifice culturii japoneze. Consumatorii au apreciat imediat acest lucru, şi Asahi Super Dry a devenit în scurt timp nu doar berea nr. 1 în Japonia, ci şi cea mai bine vândută bere japoneză din lume, fiind prezentă deja în circa 70 ţări”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România şi începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Group. În portofoliul Ursus Breweries figurează branduri precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Redd's, Azuga.

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch.

În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziţia fostelor operaţiuni de afaceri şi mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală şi de Est - care include afacerile din Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Ungaria şi România şi alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud.