Este vorba despre un magazin alimentar pe care angajaţii săi îl testau deja de mai bine de un an şi care luni a primit pentru prima oară şi clienţi din afară.

Acum patru ani am început să ne întrebăm cum ar arăta cumpărăturile dacă am putea intra într-un magazin, să luăm ce vrem şi să plecăm pur şi simplu”, spune un angajat.

Pornind de la această idee, compania a dezvoltat un concept de magazin în care se poate intra folosind o anumită aplicaţie.

Cumpărătorul îşi scanează telefonul când ajunge, anunţându-şi astfel intrarea în magazin. Apoi se plimbă printre rafturi şi îşi alege marfa dorită.

Un sistem sofisticat de senzori şi inteligenţă artificială, comparabil cu tehnologia folosită în cazul maşinilor autonome, ştie exact ce cumpără fiecare client.

La plecare, contravaloarea cumpărăturilor este facturată în contul utilizatorului.

Magazinul are totuşi angajaţi, care se ocupă cu preparea mâncării şi umplerea rafturilor. Dar lipsa caselor de marcat elimină cozile, oricât ar fi de aglomerat.

Compania spune că ar putea deschide mai multe astfel de magazine, dar deocamdată vrea să vadă dacă va avea succes cel din Seattle.