Bibiana si Diana Stanciulov, mama si fiica, nu au inventat nici apa calda si nici mersul pe jos. Au redescoperit, insa, un produs cuceritor prin simplitatea sa. Si pe masura ce si-au dedicat tot mai mult timp afacerii, au mai invatat un lucru. Ca daca vor sa aiba succes, trebuie doar sa-l pastreze exact asa cum era si acum o suta de ani: 5 kg de prune, 4 ore la fiert…

In 2001, Bibiana si Diana au cumparat fabrica de la Topoloveni. Au plecat cu 10-15 tone de magiun pe care il exportau vrac si au ajuns acum la 200-300 de tone de magiun pe an, vandut la borcan, cu eticheta de produs protejat la nivel national, iar din primavara, protejat si in Europa. Singurul de acest fel din Romania - ca altfel, exista destule firme care au cifra de afaceri a Bibianei: 2 milioane de euro pe an.

Magiunul are si cont pe Facebook. 800 de oameni sunt prieteni cu magiunul, altii il apreciaza. A pornit ca un amuzament, dar acum indica magazinele si targurile la care il gasesti. Se primesc si comenzi de magiun pe Facebook.

Citeste in Gandul continuarea reportajului din cadrul campaniei “Romania, da!”, difuzata de ProTV!