"Deocamdata sunt implicat, cum stiti, in presa si, pe de alta parte, cred ca dezvoltarea unui lant de retail puternic de convenience store-uri este cat se poate de necesara pentru a contracara competitia nascuta de hipermarketuri si supermarketuri", isi motiveaza Dinu Patriciu mutarea pe aceasta piata.

Iar planul omului de afaceri este sa deschida mii de magazine: "Este vorba de o cifra cu trei zerouri, daca ne referim la numarul de puncte de vanzare".

"Se deschid circa 10 pe saptamana. Ritmul va creste", precizeaza el.

Cat despre preturi... sunt mai mici decat cele ale altor chioscuri, dar ceva mai mari decat in hipermarketuri

O sticla de 0,5 litri de Coca-Cola costa 2,6 lei, iar in apropiere este 3 lei, in timp ce o ciocolata Milka de 100 de grame costa 3,7 lei fata de 4,5 lei la magazinul aflat la 15 metri distanta.

Cosulete galbene, rafturi destul de aerisite si o gama de produse din care nu lipsesc preparatele din carne si lactatele, fructele si legumele, ziarele si nici produse de patiserie, coapte la cateva cuptoare asezate in spatele casei de marcat.

Alte preturi? 3,1 lei pentru un litru de lapte Zuzu cu 1,5% grasime, 2 lei un kilogram de mere si 7 lei un kilogram de rosii. Produsele din carne sunt furnizate de Metro, in timp ce preparatele din pui sunt produse de Transavia.