Intr-o reclama de 30 de secunde pentru Windows 8, Microsoft reuseste sa dea peste cap toata strategia promotionala creata in jurul ipad, Siri si Apple.

Clipul arata iPad-ul si o tableta Windows 8, puse una langa alta, in timp ce Siri isi cere incontinuu scuze pentru nu poate sa faca ceea ce tableta celor de la Microsoft este perfect capabila.

Imi pare rau, pot sa fac un singur lucru odata. Cred ca Power point nu este unul din acele lucruri. Nu vrei mai bine sa jucam Chopsticks?”, spune Siri. In acel moment se aude o versiune parodiata a cantecului de la Chopsticks, cu trimitere catre reclamele folosite de Apple pe Ipad Mini, care au ca tema centrala cantatul la pian.

Clipul se incheie cu o comparatie intre preturile celor doua tablete: 699 dolari pentru iPad, fata de 449 dolari pentru ASUS VivoTab Smart, cu Windows 8 (ambele gadgeturi au o capacitate de stocare de 64 Gb). Sloganul folosit este “Less talking. More doing” (“Mai putine vorbe, mai multa actiune”).

Desi Samsung ataca in mod repetat Apple in reclamele sale, Microsoft nu a mai adoptat aceasta tactica de ceva vreme, cu exceptia unui spot din luna aprilie, in care atat fanii Apple, cat si cei ai Samsung, erau prezentati ca niste bufoni.

Videoclipul actual, postat pe Youtube, are si un link catre website-ul Microsoft, in care se compara cateva din specificatiile dintre iPad si tableta Windows 8.