Acesta va fi amplasat în incinta Mega Mall din București și va avea o echipă de 46 de angajați.

“Cu o strategie de expansiune ambițioasă, până la sfărșitul anului 2019, vom mai deschide alte două restaurante în București: unul tot într-un mall și unul într-o zonă centrală din București. Astfel, vom încheia anul 2019 cu un număr de trei restaurante deschise în București. De asemenea, planurile noastre pentru 2020 sunt să deschidem cinci sau șase noi restaurante în capitală. Piața de restaurante cu servire rapidă din România are foarte mult potențial și, totodată, clienți foarte pasionați atunci când vine vorba de burgeri, dar suntem încrezători că întreaga echipă Burger King și AmRest este pregătită să facă față acestor așteptări”, a declarat Alan Laughlin, președinte Burger King AmRest.

Potrivit companiei, primii 100 de fani ai Burger King care vor fi prezenți la evenimentul de deschidere din Mega Mall de pe 26 septembrie 2019, începând cu ora 12:00, vor fi așteptați cu 100 de Whopper din partea casei.

Compania promovează revenirea Burger King în România prin mai multe activități și premii, atât pe canalele de social media, precum și în restaurant. De exemplu, va exista o platformă specială prin care românii plecați în afara țării pot câștiga bilete de avion către București, ca să se bucure de un Whopper acasă, precum și promoții cu prețuri speciale pentru cei cărora le e dor de casă, oferte 2+1 la meniuri sau vouchere cu reduceri.

AmRest și Burger King continuă campania de recrutare în București, iar oferta salarială pornește de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante și 2.500 – 3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut) pentru manageri. Printre beneficiile pe care obțin toți angajații Burger King se numără tichete de masă, asigurare medicală și bonusuri adiționale atractive. 

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King.

Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. În prezent, peste 11 milioane de clienți intră zilnic în restaurantele din toată lumea.