Ciocolatelele Wonka exista pe piata inca din 1971, lansarea lor facandu-se in acelasi timp cu cea a celebrului film “Willy Wonka si fabrica de ciocolata”, potrivit Careers In Food, citat de Huffington Post.

Aparitii mai recente sunt berea Duff, preferata indragitului personaj Homer Simpson si Buzz Cola, despre care Bart Simpson spune ca are de doua ori mai mult zahar, de doua ori mai multa cofeina. Magazinele cu preturi avantajoase, Kwik-E-Marts, aparute initial tot in "Familia Simpson", opereaza acum in diferite locatii din Statele Unite.

"Forest Gump" poate sa fi fost doar o plasmuire a imaginatiei, dar restaurantul Bubba Gump Shrimp Co a devenit cat se poate de real din 1996 . Nici personajele din South Park nu vor mai fi de acum singurele care se pot bucura de pufuletii Cheesy Poofs.

Butter Beer, bautura non-alcoolica favorita a fanilor Harry Potter este acum disponibila si consumatorilor “incuiati”. Autoarea seriei, J. K. Rowling, a declarat chiar ca este incantata de gustul acesteia, sustine Huffington Post. Si celebrele bomboane “cu toate aromele din lume” au depasit universul Aleei Diagon si se gasesc acum pe piata.

Asa cum explica insusi Brian Fantana, din "The Anchorman", 60% din timp, parfumul Sex Panther functioneaza 100%.

Si lampa sub forma de picior din "O poveste de Craciun" si-a gasit intre timp un loc pe rafturile magazinelor, in timp ce The Good Burger si-a lansat o serie de fast-food-uri inspirate de filmul cu acelasi nume.

De remarcat si faptul ca The Strategic Defense Initiative, controversatul program anti-racheta, lansat sub mandatul lui Reagan, nu a fost inspirat nici de “Crima in aer”, nici de filmele din seria lui George Lucas, in ciuda numelui de cod Razboiul stelelor.

Cu toata aceasta avalansa de produse, este din ce in ce mai greu pentru copii si chiar pentru parinti sa mai discearna intre fantezie si realitate.