Facilitatea va putea fi utilizata gratuit de catre pasageri, urmand sa inlocuiasca integral actualul sistem de taxi la comanda telefonica de pe Aeroportul Henri Coanda, dupa o perioada de testare de 30 de zile. 

Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, sistemul utilizand un soft in mai multe limbi, dar si o interfata grafica intuitiva, accesibila inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limba de circulatie internationala. 

In prezent, pe Aeroportul Henri Coanda, sunt amplasate, pentru taxiurile la comanda, doua help-desk-uri, pe fluxul de sosiri, cu panouri informative continand numere de telefon ale companiilor de taxi si tarifele practicate de acestea, precum si telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor. 

Reorganizarea activitatii de taximetrie pe Aeroportul Otopeni a fost implementata de la 1 februarie 2013 si a vizat extinderea gamei de servicii oferite pasagerilor, care astfel pot utiliza serviciile de taxi la comanda, la orice companie de taximetrie. 

Masurile de la aeroport vizand taximetria au fost luate dupa ce, anul trecut, o studenta japoneza a fost ucisa de un barbat care a acostat-o la sosirea pe Aeroportul Henri Coanda, propunandu-i sa o transporte cu un taxi catre destinatia dorita.