Din pacate, in fruntea celorlalte institutii de stat care au probleme financiare n-au fost numiti inca manageri priceputi.

Singura cursa profitabila a Tarom, cea de la Bruxelles, a aterizat pe Otopeni avandu-l printre pasageri si pe noul director general, Christian Edouard Heinzmann.

Pana acum, Heinzmann este singurul manager privat care a preluat o companie de stat. Ar putea sa urmeze Portul Constanta. Acolo favorit este liderul judetean al PSD, chiar daca teoretic membrii consiliilor de administratie ar trebui sa fie profesionisti din mediul privat.

Pana in prezent, au fost numite Consilii noi de Admnistratie cu specialisti din sectorul privat doar la 3 dintre companiile de stat. La celelate 7 , intre care CFR si Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale, numirea altor manageri a fost amanata.

Introducerea managementului privat la companiile de stat este unul dintre angajamentele nerespectate de Romania in fata celor de la FMI.