"Mi-as dori sa spun ca investitiile in IT au inlocuit hartia, dar lucrurile nu stau asa. Pe de alta parte, fara investitii in IT, operatiunile Bancii Transilvania ar fi intampinat probleme, fara sa mai punem la socoteala faptul ca n-ar fi fost posibil sa lansam servicii noi, dedicate clientilor cu apetenta pentru mediul online", a spus Moisa. 

El a adaugat ca viitorul in bankingul comercial va apartine celor care vor face cea mai fericita combinatie intre tehnologiile moderne din domeniul IT, inclusiv banking virtual, si un soi de protejare sau respect pentru relatiile umane. 

"Cred ca bankingul va fi intotdeauna o chestiune care va tine foarte mult de calitatea dialogului pe care il ai cu oamenii. Tehnologiile moderne iti ofera un suport extraordinar pentru tot felul de alegeri strategice, dar niciodata n-o sa-ti raspunda la orice dilema vei avea. Din punctul nostru de vedere, daca vom reusi, prin intermediul unei infrastucturi IT inteligente, sa lasam mai mult loc pentru ceea ce trebuie sa facem in relatiile noastre cu oamenii, am fi o banca buna", a spus Moisa. 

Banca Transilvania este cea mai mare banca din sistem cu capital majoritar privat romanesc.