"Companiile de media pot incepe sa integreze comentarii de pe Facebook in emisiunile si transmisiunile lor, afisand in timp real mesaje publice" de pe reteaua de socializare americana, scrie Justin Osofsky, vicepresedinte Facebook pentru operatiuni online, pe un blog al platformei.

Televiziunea de stiri CNN, emisiunea "Today Show" de pe NBC, reteaua prin satelit britanica BSkyB (Sky news, Sky Sports etc.) si site-ul de stiri online Slate se numara printre partenerii Facebook in acest proiect, in care numai mesajele publice vor putea aparea in direct.

Numeroase companii media folosesc in prezent mesaje publicate pe Twitter, pentru a face publicul sa reactioneze si a accelera interactivitatea.

Osofsky spune ca Facebook vrea sa ajute astfel dezvoltarea programelor care permit "descoperirea si initierea conversatiilor despre ceea ce se intampla in lume", in domeniile sportului, divertismentului etc.

Programele folosite pentru acest proiect - Public Feed si Keyword Insights - permit, de asemenea, mediilor partenere sa cunoasca varsta, sexul si zona in care se afla autorii comentariilor de pe Facebook publicate in emisiuni.

Astfel se va putea afla "unde provoaca cea mai mare valva un subiect, daca este popular in randul barbatilor sau al femeilor si ce categorie de varsta este interesata mai mult de acesta", a mai spus Osofsky.