Razboiul ofertelor: IKEA si kika au pornit ofensiva in promovare pentru revitalizarea vanzarilor

Cei mai mari retaileri straini de mobila de pe piata locala, IKEA si kika, merg pe o strategie de promovare bazata pe cataloage de prezentare in aceasta toamna, pentru care investesc cumulat peste 1,5 milioane de euro, scrie Ziarul Financiar.
Mare parte din retailerii de mobila au cataloage de prezentare a produselor insa doar IKEA si kika le distribuie in numar mare atat in Bucuresti, cat si in imprejurimi.
Daca IKEA si-a axat intreaga promovare pe catalog inca de la intrarea pe piata locala, distribuind aproape 1 milion de cataloage, recent si kika si-a lansat primul catalog, in 300.
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
Cîţu: Pe termen scurt, va trebui să găsim o modalitate de a construi sau moderniza spitale prin parteneriat public-privat
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Despre e-commerce în pandemie, cu Florin Filote, vicepreședinte eMag. În e-commerce nu mai putem vorbi de livrare standard
