Autostrada Bucuresti-Cernavoda a fost terminata in 2006. Pe anumite bucati, lucrarile nici macar nu au fost receptionate, iar intre timp drumul a iesit din garantie. Acum este o gaura neagra care inghite milioane de euro in fiecare an.

Pentru intretinere si paza a fost incheiat un contract cu firma cunoscutului afacerist Nelu Iordache, Romstrade. El are grija de A2 din vara anului trecut si pana la sfarsitul lui 2012. Compania de autostrazi a pus la bataie 122 de milioane de lei fara TVA, adica 37 milioane de euro cu TVA.

9,8 milioane de euro a costat sistemul de comunicatii. Acum e furat si distrus. La vremea semnarii contractului de intretinere, director pe intretinere si reparatii era Florin Dascalu. A fost dat afara.

Pe locul lui Dascalu a fost gasit in aceasta vara Constantin Norocel Grigoroiu. Vorbeste relaxat despre situatia autostrazilor. Firma de paza a fost penalizata anul trecut cu 370.000 de lei, dar a incasat, in doar sase luni, 3,6 milioane de lei.

Pe zeci de kilometri lipseste si gardul dintre autostrada si camp. In multe locuri, parapetul dintre sensuri este facut praf.
Cu sefii Romstrade s-a incercat in zadar sa se poarte o discutie

A2 are si o parte buna. Este singurul drum din Romania dotat cu toalete.