La 31 martie 2016, Orange Romania avea 10.009.000 clienti din care 48,2% abonati si 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay, ponderea in crestere a abonatilor confirmand tendinta de adoptie a acestui tip de servicii.

Serviciul Orange TV a inregistrat 294.000 de abonati, cu o crestere de 54,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut, iar la Orange TV Go numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiei a ajuns 1,8 milioane, in crestere cu 11% fata de sfarsitul lui 2015.

In trimestrul intai din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat fata de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori in aceeasi perioada, aceasta evolutie fiind sustinuta si de vanzarile de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Peste 60% dintre clienti au optat acum pentru o tableta 4G. Numarul de clienti care folosesc serviciul Apel 4G a avut o evolutie foarte buna, datorita calitatii superioare a apelului. Astfel, fata de media zilnica din ultima perioada a anului trecut s-a inregistrat in 2016 o crestere de 76% a clientilor care folosesc Apelul 4G.

In primul trimestru s-au vandut cu 30% mai multe smartphone-uri decat in aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce inseamna ca ponderea clientilor care prefera sa achizitioneze telefoane inteligente a crescut de la jumatate, la peste 75% in 2016. In ceea ce priveste ponderea telefoanelor 4G in totalul smartphone-urilor vandute, la sfarsit de Q1 2016, 75%  erau dispozitive compatibile 4G, fata de Q1 2015 cand ponderea telefoanelor 4G era de 50%.

In prezent, reteaua Orange ofera acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populatia totala si 96,2% din populatia urbana a Romaniei. Acoperirea 4G+ este in continua crestere, cu 13 orase in prezent si, in martie, am lansat demo-ul de triple carrier, pentru viteze de download de pana la 375 Mbps, in 4 magazine de tip smart stores din Bucuresti, Iasi si Cluj.

Grupul francez de telefonie Orange, compania mama a Orange Romania, a anuntat, totodata, o cifra de afaceri mai mare cu 3,5% in primul trimestru, pana la 10,01 miliarde de euro, in principal ca urmare a cresterii numarului de clienti din intreaga lume.

"Pentru al treilea trimestru consecutiv, cifra de afaceri a Orange este in crestere, ceea ce ne confirma strategia de diferentiere prin calitate si investitii. Acesta este rezultatul unei solide performante comerciale in toate tarile unde este prezent grupul", a declarat directorul general de la Orange, Stéphane Richard.

La 31 martie, grupul Orange numara la nivel mondial 191 milioane de clienti la serviciile de telefonie mobila si 17,77 milioane la serviciile de telefonie fixa, in crestere cu 2,9% in ritm anual. Aproape toate pietele grupului sunt in crestere.

In aceste conditii, Orange si-a confirmat obiectivele financiare pentru intregul an 2016, respectiv un profit operational (EBITDA) mai mare decat in 2015, pe baze comparabile.